H αξιολόγηση του επαγγελματία από τους πελάτες του
Γράφω και σαν επαγγελματίας και σαν πελάτης. Δεν είναι παράξενο που κάποιοι έχουν τόσους πολλούς πελάτες που δεν μπορούν να τους προλάβουν και κάποιοι άλλοι κανένα; Πως μπορεί να συμβαίνει αυτό; Λοιπόν έχουμε και λέμε. α) Ο ευχαριστημένος πελάτης θα ενημερώσει σχετικά τον κύκλο του. Το ίδιο θα κάνει και ο δυσαρεστημένος. Εάν σέβεστε τον πελάτη σας και δεν έχετε τη νοοτροπία "τι θα καταλάβει τώρα αυτό το ζώο εγώ είμαι έξυπνος και αυτός δεν πρόκειται να καταλάβει τίποτα", έχετε χάσει το παιχνίδι. β) Ο ευχαριστημένος πελάτης θα ξανάρθει. Τη δεύτερη φορά που θα ξανάρθει θα ενημερώσει εκ νέου τον κύκλο του. Έτσι αποκτάτε ένα διαφημιστή, αξιόπιστο, εντελώς δωρεάν. γ) Προσπαθήστε να περάσετε εξετάσεις ποιοτικού ελέγχου. Αυτές κάνουν τους πελάτες σας να αντιληφθούν πόσο πολύ τους σέβεστε και τη διαφήμιση σας σοβαρή και επαγγελματική. δ) Μην "τρώτε" λεφτά από κανένα ούτε κατά λάθος ή αμέλεια. Ένας κλέφτης ποτέ δεν μπορεί να βγάλει χρήματα από την εργασία του γιατί καν...